از جک بالابر خودرو کارواش مربوط به ملکه ایزابت در کاخ کرملین نگه داری می شود

جک بالابر خودرو کارواش بسیار برتر از جک‌های قیچی برای تنظیمات کارگاهی یا گاراژی هستند، زیرا مجازات بسیار بیشتری را تحمل می‌کنند، فرسوده می‌شوند و به ندرت حتی پس از چندین دهه استفاده از کار می‌افتند!

اگر یک وسیله نقلیه با مشخصات پایین رانده می‌شوید، حتی جک‌های مخصوص مسابقه‌ای وجود دارند که در زیر وسیله نقلیه شما قرار می‌گیرند، بررسی جک‌های سطح پایین ما را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جک های کف هیدرولیک به لینک اینجا مراجعه کنید.

جک بطری: نوع دیگری از جک هیدرولیک که ممکن است با آن آشنا باشید جک بطری یا ویسکی است. به این دلیل که ظاهر فیزیکی آن شبیه یک پارچ یا بطری ویسکی قدیمی است.

به جای داشتن بازوی بالابر مانند جک ترولی، جک بطری دارای یک میله بالابر است که به عنوان یک پیستون عمل می کند. این یک مکانیسم بسیار ساده است، شما به سادگی بازوی جک را پمپ می کنید و پیستون بالا می رود.

جک

آنها ظرفیت بالابر 50 تنی دارند و اغلب در عمل بالا بردن خانه ها در گروهی از جک های زنجیر شده مستقر می شوند.

هنگام استفاده در وسیله نقلیه، بسیاری از مردم دوست دارند از یک بلوک چوبی برای کمک به کاهش ضربه در نقطه برخورد نسبتاً کوچک (در مقایسه با زین جک کف) روی بدنه خودرو استفاده کنند.

یکی از ایرادات مهم جک بطری ارتفاع آن است که ارتفاع جمع شده آن فقط نصف ارتفاع بلند آن است، این به این معنی است که برای بسیاری از وسایل نقلیه معمولی مناسب نیست، اما برای وسایل نقلیه با ترخیص بالاتر مانند کامیون ها و 4wds ایده آل است.

دامنه ارتفاع نیز بسیار کمتر از جک گاراژی است، اما بار دیگر برای وسایل نقلیه ای که از قبل فاصله بالایی از زمین دارند، این مشکلی ندارد.

در مقابل یک مزیت این است که معمولاً قوی‌تر هستند، در مقایسه با جک ترولی، فضای بسیار کمتری را در وسیله نقلیه شما اشغال می‌کنند و می‌توانند با خیال راحت وزن بیشتری را تحمل کنند.