از مایع ظرفشویی فوفل در تولید رنگ روغن استفاده می شود

خانم های خانه دار روزانه از مواد شوینده ظرفشویی مانند مایع ظرفشویی فوفل استفاده می کنند. بدون آنها، حذف موثر چربی از بشقاب، کارد و چنگال، قابلمه و سایر ظروف آشپزخانه امکان پذیر نخواهد بود.

با این حال، همه محصولات پاک کننده برای استفاده بسیار موثر و ایمن نیستند. رتبه بندی مواد شوینده ظرفشویی و مشاوره تخصصی به شما در انتخاب گزینه مناسب کمک می کند.

گزینه های اصلی انتخاب: در اغلب موارد، معیارهای انتخاب مواد شوینده ظرفشویی شامل کف خوب، ضد حساسیت، اثر ظریف بر روی پوست دست و بوی مطبوع است.

افسوس، فقط آخرین معیار را می توان قبل از خرید ارزیابی کرد. بنابراین در فروشگاه، سفتی و استحکام بسته، شکل دیسپنسر، طراحی ارگونومیک و همچنین وجود اطلاعات لازم روی بسته بندی را با هم مقایسه می کنیم.

مواد شوینده

بررسی برچسب: برچسب مواد شوینده ظرفشویی باید حاوی موارد زیر باشد: مشخصات سازنده یا شخصی که کالا را عرضه می کند، کشور سازنده، تاریخ تولید، هدف، ترکیب، تاریخ انقضا، شرایط نگهداری، اقدامات احتیاطی.

یک شوینده ظرف باکیفیت نسبت به چربی و چسبندگی باقیمانده مواد غذایی بی رحم است، اما برای سلامتی انسان بی ضرر است و برای پوست دست ملایم است.

مزیت های دیگر راندمان تمیز کردن و مصرف نسبتاً اقتصادی است که مشخصه یک محصول بسیار مؤثر است. دو نوع اصلی از مواد شوینده ظرفشویی وجود دارد:

  • برای شستن دست:عمدتاً مواد ژل مانند و مایع با رایحه دلپذیر و پاکسازی با کیفیت بالا.
  • برای ماشین ظرفشویی: آنها هنگام استفاده از وسایل از حذف کثیفی از ظروف اطمینان می دهند، آنها حاوی مواد خاصی هستند تا سختی آب را نرم کنند و از تشکیل رسوب جلوگیری کنند.

مایع ظرفشویی مایعات (ضخیم تر از آب در قوام) و ژل (ساختار ضخیم که در هنگام حل شدن کف تشکیل می دهد) است که می تواند حتی در آب خنک استفاده شود و اثربخشی را نشان می دهد. برای انتخاب محصول مناسب، شما نیاز دارید:

  • خواندن ترکیب؛
  • حجم را در نظر بگیرید؛
  • به سازنده توجه کنید

ویژگی وجوه مراقبت از پوست دست است. معمولاً این ترکیب حاوی موادی است که برای جلوگیری از آسیب، درم را نرم و مرطوب می کند.

محصولات پاک کننده: انواع مواد شیمیایی خانگی نیز با محصولات پاک کننده به شکل پودر نشان داده می شود. استفاده از آنها برای شستشوی آلاینده های قوی توصیه می شود، بهتر است از دستکش استفاده کنید، زیرا حاوی مواد قوی هستند.