استفاده از بچینگ یک متری دست دوم در ساخت بزرگترین برج جهان

مزایای بچینگ پلانت بتن: تهیه بتن آماده در محل ساخت و ساز فرآیندی زمان بر است. شما می توانید هزینه ساخت و ساز خود را با استفاده از بچینگ یک متری دست دوم برای پروژه خود کاهش دهید.

هر بار بتن در محل تولید می شود. زمانی که از بچینگ پلانت بتن استفاده می کنیم تولید و تحویل در چند دقیقه انجام می شود.

تولید بتن خود را مطابق با الزامات تنظیم کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید. چندین مزیت وجود دارد که کارخانه بچینگ بتن برای کارگران ساختمانی ارائه می دهد:

اختلاط مواد خام با فناوری تولید پایدار و پیشرفته، با استفاده از کنترل کامپیوتری، اندازه گیری دقیق، آزمایش به معنای کیفیت کامل، پایدار و قابل اعتماد، استحکام بالا غنی، در نتیجه سطح کیفیت ساخت و ساز ساختمان (سازه) را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

بچینگ

واحدهای ساختمانی از ایستگاه های اختلاط تجاری استفاده می کنند، سرعت ساخت و ساز افزایش می یابد، تجهیزات، قفسه ها، لوله ها، قالب ها و سایر هزینه های اجاره گردش مالی کاهش می یابد.

صاحبان واحدها می توانند چرخه ساخت و ساز را کوتاه کنند، ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند. با توجه به کیفیت پایدار و قابل اعتماد کارخانه اختلاط تجاری، واحد طراحی می تواند از تیر چربی ، ستون چربی و صفحه سنگین با توجه به طراحی ایستگاه اختلاط اجتناب کند.

ایستگاه اختلاط مخلوط با استفاده از افزودنی های فعال معدنی (سرباره و خاکستر بادی و افزودنی و غیره) می تواند عملکرد طولانی مدت بتن ضد آب، ضد یخ، ضد ترک خوردگی و مقاومت در برابر سایش را تا حد زیادی بهبود بخشد و عمر مفید ساختمان را بهبود بخشد.

سازمان ساخت و ساز را بهبود می بخشد، شدت کار را کاهش می دهد، هزینه های مدیریت ساخت و ساز، دشواری فنی و ریسک کیفیت را کاهش می دهد.

هدف اصلی استفاده از این گیاه تولید بتن همگن و یکنواخت است. کارخانه باید بتن را به طور پیوسته در دسته های یکی پس از دیگری به همان نسبت تولید کند.

بر اساس میکسرها و مکان، انواع مختلفی از بچینگ پلانت موجود است که هر کدام با ویژگی ها و کاربردها در زیر توضیح داده شده است.