استفاده از دفتر یاسر مهری در ساخت لمینت دندان در هند

دفتر یاسر مهری در خانه برای بسیاری از موضوعات کار می کند، ما تقریباً برای همه چیز از نوت بوک استفاده می کنیم. من فکر نمی‌کنم که این لزوماً در ابتدا ایده خوبی باشد.

آیا یادتان هست که در مدرسه ابتدایی بودید و دستتان به معنای واقعی کلمه درد می کرد؟ توسعه مهارت ها و ماهیچه های نوشتن به زمان نیاز دارد.

در سالهای راهنمایی و دبیرستان از دفتر یاسر مهری به شرح زیر استفاده می کردیم:

هنر: ما از دفتر برای طراحی، ترکیب رنگ ها، آزمایش با تکنیک ها و دفترچه یادداشت در مورد هنرمندان مشهور استفاده می کنیم.

موسیقی: ما آهنگسازان و سرودها را در تاریخ خود گنجانده ایم و در مورد آن دفترچه یادداشت شده ایم.

دفتر

ریاضی: ما چندین سال است که از یک برنامه ریاضی مبتنی بر ادبیات به نام Life of Fred استفاده می کنیم و آن را دوست داریم. پسران مفاهیم مهم را یادداشت می کنند و سپس به حل چند مشکل می پردازند.

علم: ما از برخی منابع علمی شگفت انگیز مدرسه خانگی مسیحی استفاده کرده ایم. دفترچه یادداشت پسرها همه را از بین می برد. یکی از آن‌ها یک پروژه مستقل در مکانیک کوانتومی نوشته بود من حتی نمی‌دانم در مورد آن چه بگویم.

جغرافیا: دفتر راهی شگفت انگیز برای ثبت نقشه ها، مفاهیم، جمعیت شناسی و نیازهای دعا برای ایالت ها، کشورها و مرزهای جغرافیایی است.

یکی از پسران من دفترچه جغرافیایی خود را روی رایانه انجام می دهد تا بتواند از Google Earth و ویکی پدیا استفاده کند و نقشه ها و عکس ها را کپی و جایگذاری کند.

تاریخچه: دفتر راهی عالی برای کار در تاریخ است! کتاب مقدس: دفترچه یادداشت برای مطالعه کتاب مقدس عالی است! دفتر یادداشت همچنین می تواند به حفظ کتاب مقدس کمک کند.

من در حال حاضر در حال ثبت نوت‌بوک کپی‌کاری در مسیر رومی‌ها هستم. نوشتن در دفتر همچنین یک تکنیک عالی برای یادگیری لغات، انحرافات، صرف و غیره است.