استفاده از فوم برد خام برای ساخت خانه ای برای سگ های ولگرد

فوم برد خام ورقی است که از پلی وینیل کلراید (PVC) به عنوان ماده اولیه اصلی با افزودن ماده دمنده، تثبیت کننده، روان کننده و سایر مواد افزودنی با کف کردن و پلاستیک سازی ساخته شده است.

فوم برد خام به دلیل چگالی کم و هدایت حرارتی کم، جذب صدا خوب، مقاوم در برابر شعله عالی و مقاومت شیمیایی، آسان برای استفاده در پردازش ماشین آلات معمولی و سایر ویژگی ها، به طور گسترده ای در صنعت تبلیغات، مصالح ساختمانی و صنعت دکوراسیون مبلمان استفاده می شود.

امروز ما بر روی کاربرد فوم برد خام در صنعت تبلیغات تمرکز می کنیم. یکی از پرکاربردترین صفحات فوم برد خام چاپ UV است، چاپ UV نوعی فرآیند چاپ از طریق خشک کردن ماوراء بنفش، جوهر پخت، نیاز به جوهر حساس به نور با لامپ پخت UV است، جوهر UV دارای چاپ افست، صفحه نمایش، جوهر افشان، پد است.

چاپ و سایر زمینه ها الگوی مورد نظر خود را بر روی یک تخته فوم برد خام چاپ کنید، معمولاً به منظور افزایش اثر چاپ، سطح فوم برد خام را روی یک لایه لاک برای افزایش درخشندگی محصول و جلوه هنری قرار دهید.

فوم

همچنین می توانید سطح فوم برد خام را با لایه ای از فیلم کریستالی بپوشانید تا نرمی و درخشندگی نسخه تبلیغاتی را افزایش دهید.

حکاکی حروف و تابلوهای تبلیغاتی روی برد فوم برد خام: از دستگاه حکاکی برای حک بیلبورد و حروف تبلیغاتی به شکل مورد نیاز مشتریان بر روی فوم برد خام استفاده می شود.

علاوه بر لاک و فیلم کریستالی فوق برای افزایش اثرگذاری روی سطح آثار حکاکی شده، می توان یک لایه اکریلیک نیز روی سطح آن چسباند تا زیبایی حروف حکاکی شده فوم برد خام را افزایش دهد. آثار حک شده با صفحه فوم برد خام بادوام، ضد آب و ضد رطوبت هستند.

استند نمایش تبلیغاتی: تخته فوم برد خام با چگالی بالا سخت است و می توان آن را اره کرد، تراشید، میخ کرد و چسب زد، بنابراین اغلب در تولید نمایشگرهای تبلیغاتی استفاده می شود.

قفسه نمایش ساخته شده از صفحه فوم برد خام نه تنها کم هزینه است، بلکه وزن سبکی نیز دارد و عملکرد باربری چوب را دارد.