استفاده از لوله پلی اتیلن سایز 6 در ساخت برج ایفل

لوله پلی اتیلن چیست؟ می توان آن را به ترکی به عنوان “کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن” ترجمه کرد. امروزه علیرغم جنبه های سودمند صنعت لوله پلی اتیلن مانند سبک و صاف، سطح داخلی صاف و براق، بهداشتی، نصب آسان که به اختصار به عنوان PPRC بیان می شود.

لوله پلی اتیلن سایز 6 که با موفقیت در سیستم های آب سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل مقاومت PPRC در برابر مواد اولیه است.

ساختار مونومر ماده اولیه PP-R یک زنجیره تصادفی ایجاد می کند و از آن محافظت می کند. مایعی که از آن عبور می کند. هنگام استفاده از مقادیر فشار و دمای مناسب، عمر لوله و اتصالات PPRC می تواند بیش از 50 سال باشد.

لوله

امروزه به یک راه حل ضروری برای سیستم های آب گرم تبدیل شده است. لوله های گالوانیزه داخلی و سرد انواع لوله و اتصالات PPRC مورد استفاده در مراحل تاسیسات آب سرد و گرم در ساختمان ها با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود.

در مقاله خود تفاوت بین ppr و pprc و تعاریف لوله های pprc را به تفصیل توضیح دادیم.مواد اولیه PPRC از نظر دوام حرارتی، فشاری و شیمیایی به سه دسته تقسیم می شوند.

اینها عبارتند از: Type-1، Type-2 و Type-3. مواد خام PP-H (هموپلیمر پلی پروپیلن)، نوع 2، ماده خام PP-B (پلی پروپیلن بلوککوپلیمر)، نوع-3، مواد خام PP-R (پلی پروپیلن تصادفی کوپلیمر)، از جمله نوع 1 PP-H.

ماده اولیه نوع 3 از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی مواد اولیه نوع 1 و نوع 2 عملکرد بالاتر و خواص بهتری دارد. شرکت KAS عمده فروش محصولات تولید شده با مواد اولیه PPR مانند لوله پلی اتیلن تولید ترکیه می باشد.لوله PPRC کجا استفاده می شود؟

همه چیز درباره لوله های پلاستیکی: مهمترین ویژگی این ماده اولیه در صنعت لوله پلی اتیلن مقاومت بالای آن در برابر حرارت و خطرات شیمیایی است.