استفاده از مبل سلطنتی ارزان دست دوم در خانه ی بازیگر هالیوودی دردسر ساز شد

در طول آن دوران، اشراف انگلیسی به شدت به مبل سلطنتی برای خانه‌های خود علاقه نشان می‌دادند، عمدتاً به دلیل مهارت‌های حرفه‌ای که چیپندیل به آن شهرت داشت.

مبل سلطنتی ارزان دست دوم به سبک اصلاح شده روکوکو ساخته شده است. از ویژگی های این سبک می توان به ظرافت، سبکی و تاکید بر انحنا و تزئینات طبیعی اشاره کرد.

مبل سلطنتی، که به دلیل شباهت به کوهان شتری نامگذاری شده است، همچنین با تودوزی محکم، نشیمن نیمکتی شکل، بازوهای بلند و پیچ خورده که پشتیبانی می‌کنند و پاهای آشکار مشخص می‌شود.

مبل سلطنتی اصیل انگلیسی دارای پاهای پنجه ای و توپی به سبک Queen Anne هستند. هیچ بالشتک پشتی جداگانه ای وجود ندارد. طراحی سنتی Camelback آن را به گزینه ای ایده آل برای قرار دادن بین پنجره ها در یک اتاق نشیمن رسمی تبدیل می کند.

مبل

انواع مدرن مبل سلطنتی اغلب دارای یک یا دو، به جای سه قوز هستند. بسیاری از مبل‌های Camelback معاصر با طرح‌های برجسته و گرافیکی روکش شده‌اند و ظاهری به روز به سبک مبل سنتی می‌آورند.

عنصر طراحی مبل سلطنتی، پشت و بازوهای پیوسته و مساوی است. اغلب بازوها به سمت داخل منحنی می شوند و یک خط طولانی از بازو به بازو ایجاد می کنند.

برخی از طرح‌ها شامل عناصر تزئینی مانند مبل سلطنتی هستند که در اینجا ارائه شده است. با این حال، بیشتر اوقات (و مخصوصاً مبل‌های کابریول امروزی) تزئینات را جایگزین ویژگی‌های راحت‌تر مانند بالشتک بیشتر در سرتاسر (مخصوصاً قسمت نشیمنگاهی مبل) می‌کنند.

همچنین، مبل سلطنتی به دلیل تزئینات چوبی در امتداد بالای پشت و بازوها شناخته می‌شوند. با این حال، می توانید مبل های کابریولی معاصر را در طرح کلاسیک کابریول بدون تزئینات چوبی بیابید.

اولین مبل تخت خواب را می توان در ژاپن یافت. با این حال، چندین دهه است که این نوع مبل در فرهنگ غربی بسیار محبوب بوده است.

برخلاف تخت خواب، تشک فوتون هم به عنوان بالشتک صندلی و هم به عنوان تشک عمل می کند. آنها بین جوانانی که سبک زندگی ون را پذیرفته اند بسیار محبوب هستند.