استفاده از پودر لباسشویی 5 کیلویی پرسیل در شست و شوی فرش ویلای رونالدو

آنزیم های موجود در پودر لباسشویی 5 کیلویی پرسیل نه تنها لکه ها، بلکه پشم و ابریشم را نیز می خورند. اگر لکه هایی با منشا پروتئین یا چربی روی لباس وجود داشته باشد از خون، تخم مرغ، شکلات، رژ لب، شیر، سس ها و موارد مشابه، پودر لباسشویی معمولی ممکن است نتواند با شستن آنها مقابله کند.

در چنین مواردی، بهتر است از پودر لباسشویی استفاده شود که حاوی آنزیم هایی است مواد فعال بیولوژیکی که پروتئین ها یا چربی ها را تجزیه می کنند یا به عبارت ساده تر، “خوردن” پروتئین ها یا چربی ها را دارند.

شایان ذکر است که آنزیم ها فقط در آب سرد یا گرم موثر هستند حداکثر دمای آب هنگام شستشو با آنزیم ها نباید بیش از 40-50 درجه باشد.

با این حال، آنزیم‌ها تمام پروتئین‌هایی را که در مسیرشان قرار می‌گیرند می‌خورند، بنابراین چیزهایی که از مواد پروتئینی طبیعی پشم و ابریشم ساخته شده‌اند، نمی‌توانند با آنها شسته شوند، در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان از بین بروند.

بنابراین، برای شستن پارچه های پشمی، ابریشم و سایر پارچه های ظریف، ارزش استفاده از پودرهای لباسشویی مخصوصی را دارد که حاوی مواد افزودنی مضر برای این مواد نیستند.

مواد شوینده

به عنوان مثال، Perwooll Balsam Magic تنها حاوی دو نوع سورفکتانت، فسفات ها و روغن معطر، در ترکیب پودر لباسشویی است که برای شستشوی پارچه های پشمی، طبیعی و مصنوعی، ویسکوز، نایلون و سایر پارچه های مصنوعی در نظر گرفته شده است.

توهم نوری سفید کننده ها: برای شستن چیزهای سفید، استفاده از پودرهای لباسشویی با سفید کننده ها که دو نوع شیمیایی و نوری هستند، توصیه می شود.

سفید کننده های شیمیایی می توانند حاوی سفید کننده های معمولی یا انواع پراکسیدهایی باشند که لکه های رنگی را از بین می برند از قهوه، چای و مانند آن، و همچنین اکسیژن لکه های رنگی از نظر ساختار پارچه بسیار نرم تر به حساب می آیند و پودرهای شستشو با آنها نیز می توانند. برای شستن چیزهای رنگی استفاده شود.