انتخاب سرویس خواب مناسب

اغلب بیماران از ما می پرسند که چه سرویس خوابی را برای کمردرد یا شرایط خاص آنها توصیه می کنیم. بیماران می‌خواهند بدانند بهترین سرویس خواب را برای کمردرد، درد مزمن، درد سیاتیک، درد باسن، درد شانه، مشکلات دیسک، اسپاسم عضلانی و بعد از جراحی ستون فقرات کجا می‌توانند پیدا کنند.

امروزه بیشتر سرویس خواب  به صورت آنلاین فروخته می شود که انتخاب تخت را به یک کار دشوار تبدیل می کند. این یک خرید پرهزینه است که زمان زیادی را صرف استفاده از آن خواهید کرد، بنابراین مهم است که تصمیمی آگاهانه بگیرید.

Baby Dream Baby Bed / تخت نوزاد بی بی دریم | فارست مبل

انتخاب یک سرویس خواب سرویس خواب دو نفره چوبی نامناسب می تواند برای شما هزینه داشته باشد و چندین شب کمردرد و خواب نا آرام برای شما تمام شود. من دانشی دارم که با شما به اشتراک بگذارم تا مطمئن شوم این اتفاق نمی افتد. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً از کمردرد رنج می برید، و به همین دلیل است که حمایت مهمترین معیار هنگام جستجوی سرویس خواب است.

این بدان معناست که در طول شب به آن نواحی از بدن خود کمک لازم برای استراحت و کاهش استرس را بدهید.

ناحیه ای از بدن شما که بیشتر به این نیاز دارد، ستون فقرات کمری (کمر) است. اگر به پشت می خوابید، تشکی که “راحت”، مخملی یا نرم است باعث می شود که در آن فرو بروید و به بدن شما حمایت لازم را نمی دهد و باعث می شود عضلات شما از کار کردن تمام شب برای حمایت از میانه و پایین بدن خسته شوند. بازگشت.

بنابراین، اگر به پشت می خوابید یا از کمردرد وسط یا کمر رنج می برید، تشک حمایتی همان چیزی است که بدن شما به آن نیاز دارد.

کاهش فشار یکی دیگر از معیارهای مهم هنگام جستجو برای تشکی است که به تسکین درد شما کمک می کند. کاهش فشار  شما به داخل تشک فشار می دهید. این را نباید با غرق شدن در آن اشتباه گرفت.

مدل سرویس خواب چوبی نوزاد و کودک؛ مدل تخت و کمد چوبی نوزاد و کودک

یک سرویس خواب و پارچه ملحفه نوزادی پسرانه با کیفیت که نقاط فشار را کاهش می دهد باید به آرامی اما محکم بدن شما را در یک موقعیت راحت نگه دارد. چه قسمت هایی از بدن نیاز به کاهش فشار دارند؟ قسمت هایی که بیرون می آیند، به خصوص شانه ها و باسن.

بدون کاهش فشار، این مناطق تحت فشار قرار می گیرند و در طول شب مجبور به استرس دائمی هستند. بنابراین، اگر به پهلو می‌خوابید یا از درد لگن و شانه رنج می‌برید، تشکی که به شما فشار را کاهش می‌دهد بهترین چیز برای بدن شما است.