برای خرید روفرشی زمرد یزد می توانید از کوپن الکترونیکی استفاده کنید

استفاده از محصولات روفرشی زمرد یزد در آشپزخانه می تواند در برابر رطوبت، گرد و غبار، کثیفی محافظت کرده و ویژگی های کیفی کفپوش را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، فضایی دیدنی و هماهنگ ایجاد کند.

نکته اصلی این است که مطابق با وظایفی که باید حل شوند، انتخاب درستی انجام دهید. کاربردی بودن مهمترین نیاز روفرشی آشپزخانه است. محصولات باید در برابر رطوبت و کثیفی مقاوم باشند، روی سطح کف نلغزند، به راحتی و سریع تمیز شوند.

ویژگی های عملکرد تحت تأثیر مواد مورد استفاده برای تولید، بافت و ارتفاع شمع، وجود اشباع آب و کثیفی است. بنابراین، برای اینکه روفرشی در آشپزخانه خوشایند، راحت باشد و برای مدت طولانی دوام بیاورد، مهم است که قبل از انتخاب نه تنها در مورد رنگ و اندازه تصمیم بگیرید، بلکه خواص مواد و ویژگی های آن را نیز در نظر بگیرید. شمع برای هر مورد خاص.

مواد روفرشی در آشپزخانه باید استحکام بیشتری داشته باشد و در برابر انواع تأثیرات منفی مقاوم باشد. برای تولید از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده می شود.

روفرشی

پشم: روفرشی های پشمی گرم، نرم، زیبا، دارای خاصیت عایق صدا و عایق حرارتی عالی هستند، اما به راحتی رطوبت را جذب کرده و برای مدت طولانی خشک می شوند.

روفرشی های پشمی در صورت بارگیری زیاد گران و غیرعملی هستند. اگر روفرشی پشمی انتخاب می‌کنید، باید دارای آغشته‌ای ضد آب باشید.

پنبه، جوت، سیزال، بامبو، کتان. روفرشی های ساخته شده از این الیاف به راحتی شسته می شوند، به سرعت خشک می شوند، کاربردی هستند و ارزان هستند.

پلی استر: مواد مصنوعی بادوام شبیه پشم است. مراقبت از روفرشی های پلی استر آسان است، پرزهای کشسانی دارند، رنگ را به خوبی حفظ می کنند و بادوام هستند.

این الیاف مستعد حملات بیولوژیکی نیستند، دارای خاصیت دافع کثیفی هستند، اما چربی را جذب می کنند و لکه هایی را ایجاد می کنند که پاک کردن آنها دشوار است.

پلی پروپیلن (الفین): این ماده در برابر رطوبت و کثیفی مقاوم است، رنگ را حفظ می کند، آلرژی ایجاد نمی کند، الکتریسیته ساکن را جمع نمی کند. روفرشی های پلی پروپیلن ارزان هستند، اما مقاومت در برابر سایش پایین و ایمنی در برابر آتش دارند.

اکریلیک: الیاف اکریلیک به سختی قابل تشخیص از بیرون از پشم است. آنها کثیفی را دفع می کنند و رطوبت را جذب نمی کنند، در برابر محو شدن مقاوم هستند و رنگ های اشباع روشن دارند.

مواد مصنوعی با کیفیت بالا الکتریسیته ساکن را جمع نمی کند، در برابر قارچ ها و باکتری ها مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. عیب اصلی روفرشی های اکریلیک ناپایداری در برابر اثرات چربی است، لکه ها به سختی پاک می شوند.

نایلون (الیاف پلی آمید): مواد متراکم، بادوام و مقاوم در برابر سایش، رنگ را به خوبی حفظ می کند، مراقبت از آن آسان است. پردازش اضافی تجمع الکتریسیته ساکن را حذف می کند. عمر مفید حداقل 10-15 سال است.

روفرشی های مصنوعی بهترین گزینه برای آشپزخانه هستند. آنها سبک هستند، ایجاد حساسیت نمی کنند، به راحتی تمیز می شوند، الکتریسیته ساکن را جمع نمی کنند و تحت تأثیر میکروارگانیسم ها قرار نمی گیرند.