تحریم حنا هندی تاتو توسط صدها خاخام در کابینه جدید نتانیاهو در آمریکا

حنا انواع مختلفی دارد از جمله: حنای طبیعی – از برگ های خالص حنا استخراج می شود و تا حد زیادی برای پوشش موهای خاکستری و هنر بدن استفاده می شود.

رنگ طبیعی حنا هندی تاتو قرمز نارنجی است. همچنین شناخته شده است که اثر آرام بخش و تسکین دهنده ای بر روی قسمت اعمال شده بدن دارد. شکل پودری این گیاه بسیار محبوب است زیرا می توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد.

حنای خنثی سنا نیز نامیده می شود که از برگ Cassia Obovata می آید، که یک گیاه شناسی قوی است که نه تنها برای موهای شما معجزه می کند، بلکه دارای خواص ضد میکروبی و ضد قارچی قوی نیز می باشد.

کاسیا بی رنگ است، به این معنی که هنگام استفاده هیچ تغییری در رنگ موی خود مشاهده نمی کنید. به طور گسترده به عنوان یک حالت دهنده طبیعی مو با حنا استفاده می شود.

حنا

برای کسانی که دوست دارند از حنا برای حالت دهنده طبیعی استفاده کنند بدون اینکه رنگ طبیعی آنها تغییر کند بسیار مفید است.

حنای سیاه دو نوع حنا در این دسته وجود دارد. اولین مورد، حنا مخلوط با گیاه طبیعی نیل است که استفاده از آن بی خطرتر است. این نوع حنا رنگ قهوه ای تیره تا سیاه می دهد.

دیگری حنا است که با ماده شیمیایی پارا فنیلن دیامین (PPD) مخلوط شده است تا رنگ مشکی شدیدتری به دست آورد. حنا با PPD بسیار آلرژیک است و می تواند به مو و پوست آسیب برساند.

به عنوان یک متخصص زیبایی، توصیه می کنم از نوع دوم اجتناب کنید تا از واکنش های آلرژیک جلوگیری شود.

حنای گیاهی: حنای گیاهی که از برگ های خالص حنا استخراج می شود، به طور گسترده ای برای رنگ کردن مو و حالت دهنده مو استفاده می شود.

این یک گیاه طبیعی است که دارای خواص دارویی است و به طور گسترده در درمان پوست سر استفاده می شود.

حنای گیاهی شامل گیاهان مختلف دیگری است که برای تقویت اثر حنا اضافه شده است مانند: آملا، شیکاکای، براهمی، برینگراج، جاتامانسی، آلوئه ورا، هیبیسکوس، متی، چریش.