جنس تخت نوزاد

وقتی نوبت به انتخاب تشک تخت نوزاد برای کودک شما می رسد، ایمنی و راحتی در اولویت قرار دارند.

امروزه انواع مختلفی از تشک های تخت خواب وجود دارد که هر کدام در طیف وسیعی از ضخامت ها، با مواد و محدوده قیمت متفاوت هستند.

همچنین برخی از استاندارد ها و گواهینامه های ایمنی خاص وجود دارد که می خواهید در مورد تشک تخت خود به دنبال آنها باشید  این می تواند یک تجربه خرید متفاوت از انتخاب تخت برای خود باشد.

تخت نوزاد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

با تعداد زیادی از اطلاعات برای پیگیری، جستجوی تشک تخت نوزاد برای نوزادتان بسیار سخت است. در حالی که ما شما را تشویق می کنیم که با یک متخصص اطفال در مورد بهترین تشک تخت برای کودک خود صحبت کنید، ما اطلاعات مهم را  از اصول اولیه تا جزئیات مهم  در کنار هم قرار داده ایم تا مطمئن شویم بهترین تشک و سرویس خواب دو نفره چوبی را برای نوزاد نازنین خود پیدا می کنید.

برخی از جنبه های خرید برای گهواره نوزاد یا کودک نوپا مانند خرید برای تخت شخصی شما خواهد بود. تشک های تخت خواب معمولاً در دو دسته اصلی قرار می گیرند. فوم و فنر داخلی که در زیر هر یک را گسترش داده ایم.

فوم: این تشک‌های تخت خواب پارچه ملحفه نوزادی پسرانه معمولاً محبوب هستند زیرا نسبت به فنر داخلی سبک‌تر هستند و به احتمال زیاد گزینه ارزان‌تری خواهند بود. آنها در ضخامت های متفاوتی هستند اما معمولاً از 3 تا 6 اینچ متغیر هستند.

برای کمک به جلوگیری از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) و خفگی، مهم است که یک تشک فوم تخت نوزاد را انتخاب کنید که برای نوزادان طراحی شده است. باید سفت تر باشد به جای نرم تر.

تخت نوزاد، نگرانی مادران! | گروه صنعتی هیرادکالا

فنر داخلی: این تشک ها دارای سیم پیچ های فولادی هستند که توسط لایه ای از فوم، لایه و پارچه پوشانده شده است. مواد با کیفیت بهتر سنگین تر و با دوام تر خواهند بود. امروزه تشک های ارگانیک زیادی در فروشگاه ها و آنلاین موجود است. اینها هنوز هم می توانند در درجه اول فوم یا فنر داخلی باشند، آنها فقط با مواد آلی و کاملا طبیعی ساخته شده اند. برخی از این مواد عبارتند از :

پنبه آلی
پشم
الیاف نارگیل
پلیمرهای مواد غذایی
فوم گیاهی
لاتکس طبیعی

هنگام انتخاب تشک تخت، ایمنی یک فاکتور بزرگ است.اگر به دنبال تشک تختی هستید که از مواد طبیعی یا ارگانیک ساخته شده باشد، گواهینامه های شناخته شده دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید تا تصمیم مناسب تری را بگیرید.