خوردن شکلات الیت مدل ترافل سبب پاک سازی سینوس ها می شود

پیدا کردن برچسب شکلات خوب: با وجود ابهام زیاد در مورد برچسب‌ها، گواهینامه‌ها و زنجیره‌های تامین، سخت است که بدانید چگونه شکلاتی بخرید که از نظر اخلاقی و پایدار تولید شود.

متأسفانه، هیچ برچسبی در شکلات الیت مدل ترافل وجود ندارد که با موفقیت مجموعه ای از نگرانی های زیست محیطی و اجتماعی را در مورد تولید شکلات بگنجاند.

برای پایداری زیست محیطی، ارگانیک دارای گواهی USDA محل خوبی برای شروع است. اول، خرید ارگانیک تضمین می کند که هم کاکائو و هم سایر مواد تشکیل دهنده شکلات لبنیات، شکر، طعم دهنده ها و امولسیفایرها با کودهای شیمیایی و آفت کش هایی که می توانند به محیط زیست آسیب بزنند تولید نمی شوند.

دوم، از آنجایی که دانه‌های کاکائو ارگانیک عمدتاً در آمریکای مرکزی و جنوبی تولید می‌شوند، خرید کاکائو ارگانیک از مسائل کارگری در غرب آفریقا دوری می‌کند.

شکلات

کاکائو تجارت منصفانه برای کشاورزان حق بیمه قیمتی را فراهم می کند و به آنها کمک می کند از کار کودکان اجتناب کنند و جوامع خود را غنی کنند.

در حالی که Rainforest Alliance/UTZ دیگر نمی تواند تضمین کند که گواهینامه آنها دقیق است، روند حسابرسی Fairtrade هنوز دقیق است.

برای آسان‌تر کردن انتخاب شکلات‌های تولید شده مسئولانه، کارت امتیازی سالانه شکلات سبز آمریکا، برندهای موجود در سطح ملی را در هر دو بعد محیطی و اجتماعی رتبه‌بندی می‌کند.

به طور کلی، خرید شکلات تولید شده پایدارتر به معنای پرداخت قیمت بالاتر است، زیرا هم اثرات منفی زیست‌محیطی و هم اجتماعی ناشی از قیمت‌های پایینی است که کشاورزان دریافت می‌کنند.

شرکت های شکلات سازی به منافع مشتریان خود پاسخ می دهند و شکلات های تولید شده پایدار بخش رو به رشد این صنعت، به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان است.

تا زمانی که شرکت‌های شکلات‌سازی نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، اجتناب از تولید انبوه آب نبات بدون استانداردهای گواهینامه ایده خوبی برای کمک به کاهش تقاضا برای کاکائو با قیمت پایین و ناپایدار است.

با شکلات مانند آنچه که کم نظیر است رفتار کنید یک محصول با کیفیت بالا بخرید، قیمت مناسبی برای آن بپردازید و از هر لقمه ای لذت ببرید.