در هنگام خرید روغن زیتون به چند نکته توجه نمایید

در انتخاب روغن زیتون باید پنج نکته را رعایت کنید: اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا روغن زیتون فرابکر است یا خیر.

بررسی کنید روغن از کجاست. اگر کشورهای زیادی را پیدا کردید که روی برچسب پشت بطری ذکر شده است، کاملاً واضح است که روغن قبل از رسیدن به فروشگاه مسیر طولانی را طی کرده است و احتمال تجزیه آن زیاد است.
به دنبال تاریخ تولید آن باشید و تاریخ تولید و انقضا آن را بررسی نمایید.

اگر روغن در شرایط بهینه (در داخل یک کمد تاریک در دمای اتاق) نگهداری شود، می تواند حدود دو سال مفید باشد.

اگر تاریخ تولید را در جایی نمی بینید، بهتر است بطری روغن زیتون تصفیه شده را روی قفسه تعویض کنید و چیز دیگری را بررسی کنید.

یادتان باشد که آن را بو کنید و بچشید، البته، شما نمی توانید این کار را در فروشگاه انجام دهید. اما مطمئن شوید که وقتی روغن را به خانه آوردید، بوی آن را حس کنید و کمی از آن را بچشید.

اگر با بوی نامطبوعی مواجه شدید روغن را به فروشگاه برگردانید و بگویید که فاسد است.

روغن زیتون با کیفیت بالا در سراسر جهان تولید می شود اما طبق تحقیقات انجام شده، روغن زیتون های تولید شده در داخل کشور به طور مداوم از نظر کیفیت بالاتر از وارداتی هستند.

فقط به این نکات ساده توجه کنید تا از ماندگاری روغن زیتون رویال خود اطمینان حاصل کنید و آن را در یک مکان خنک و تاریک برای نگهداری روغن انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که روغن از گرما، هوا و نور دور باشد و روغن زیتون بکر را در یک بطری شیشه ای تیره یا مات یا یک ظرف فولادی ضد زنگ نگهداری کنید.

  • منابع:
    1. 22Impressive Benefits Of Olive Oil, How To Select, & Caution
  • تبلیغات: 
    1. آیا می دانستید با خوردن رب می توانید صدای زیبایی داشته باشید!
    2. با لیمو ریه های خود را تصفیه کنید!
    3. تلویزیونی که تبدیل با ربات می شود
    4. گرانترین سرویس خواب جهان متعلق به دختر ایرانی