دمپایی دخترانه پشمی که جان یک کودک را در برف نجات داد

امروزه انواع مختلفی از دمپایی دخترانه پشمی وجود دارد. از چکمه و دمپایی بچه گانه شروع می شود و با چکمه های عجیب و غریب ugg و چکمه های نمدی روسی ختم می شود.

معمولاً بسته به اینکه برای چه چیزی در نظر گرفته شده است، کفش می خریم. تقریباً همه کودکان دیر یا زود به مهدکودک می روند. و اغلب، والدین جوان با این سوال روبرو می شوند که با حضور مستقیم در خود مهد کودک چه چیزی برای کودک بپوشند؟

بالاخره بدون کفش نمی توان به آنجا رفت. البته استانداردهای بهداشتی وجود دارد و کفپوش ها الزاماً در مهدکودک پردازش می شوند، اما معمولاً حداقل 15-20 کودک در یک گروه وجود دارد و تقریباً غیرممکن است که تمیزی کامل داشته باشید.

بسته به شرایط مهدکودک، زمین همیشه به اندازه کافی گرم نیست، به خصوص اگر زمستان سرد باشد، بنابراین خرید کفش کودک برای مهدکودک ضروری است.

دمپایی

و به احتمال زیاد انتخاب بر روی دمپایی کودکان است. به نظر می رسد که کفش ساده تری وجود ندارد، آنها راحت هستند، برای مدت طولانی پوشیده می شوند و قیمت کاملاً قابل قبول است.

اما در واقع همه دمپایی های بچه گانه متفاوت است. آنها از مواد مختلف ساخته شده اند، دارای طرح های مختلف، کف هستند. علاوه بر این، دمپایی های بچه گانه می تواند به صورت پنجه باز یا بسته باشد. آنها می توانند روی اتصال دهنده ها، روی نوار چسب، و روی یک باند الاستیک باشند.

بنابراین هنگام انتخاب دمپایی بچه گانه، ویژگی های فردی فرزندتان را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که او در آنها راحت و راحت است.

علاوه بر این، بهتر است دمپایی های لاستیکی و کفی نه چندان نازک را به مهد کودک ببرید، پلاستیک در اینجا کار نمی کند. کفی به اندازه کافی ضخیم از پاهای کودک در کف سرد تا حدی محافظت می کند و لاستیک نمی لغزد.

بهترین کار این است که کف دمپایی کودکان موجدار باشد. همچنین انعطاف پذیری کفی دمپایی کودکان مهم است. بسیاری از والدین دمپایی کودکانه بسته یا باز با پاشنه و سوراخ در صندل می خرند.

آنها داغ نیستند، پا ثابت است، گردش هوا وجود دارد. علاوه بر این، می توانید ارتفاع را تنظیم کنید و یک کفی پیشگیری کننده یا ارتوپدی (اگر سازنده بدون آن دمپایی تولید کند) قرار دهید.

به انتخاب کفش بچه گانه بسیار مسئولانه برخورد کنید. کیفیت کفش بچه گانه را با دقت از فروشنده بپرسید. می توانید با آشنایان یا دوستانی که کفش های برند مورد علاقه شما را داشته یا دارند مشورت کنید.