رونمایی از کارتریج کانن 4010 پس از مدت‌ها انتظار در بین کارتن خوابها

کارتریج جوهر یا تونر؟ با کارتریج کانن 4010 جوهر به شکل مایع است، در حالی که وقتی در مورد کارتریج تونر صحبت می کنیم، جوهر به صورت پودر است و بنابراین خشک می شود.

تونر ماده ای حاوی ذرات کوچک پلاستیک و رزین است. این ماده برای پرینترهای لیزری و دستگاه های فکس استفاده می شود.

اینها تخلیه های کوچکی هستند که تونر را گرم می کنند و در نتیجه جوهر را در حین چاپ به مایع تبدیل می کنند. کارتریج جوهر برای چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شود.

اما تفاوت بین این دو نوع کارتریج به همین جا ختم نمی شود… با تونر، سرعت چاپ بیشتر می شود. می توانید چاپ های بزرگتر را در یک حرکت چاپ کنید.

چاپ نیز دقیق تر است. از طرف دیگر، اگر عمدتاً می خواهید عکس های رنگی چاپ کنید، کارتریج جوهر را انتخاب کنید زیرا کیفیت تصویر و چاپ رنگی بهتر است.

کارتریج

خرید تونر مطمئناً گران‌تر است، اما در صورت نیاز به چاپ زیاد، استفاده از آن ارزان‌تر خواهد بود. با لیزر هزینه هر صفحه را کاهش می دهید. چاپگر جوهرافشان همه کاره تر خواهد بود زیرا به شما امکان می دهد اسناد اداری را به صورت سیاه و سفید و همچنین عکس چاپ کنید.

به افراد و مشاغل کوچک توصیه می شود که کارتریج های جوهر و مشاغل با بیشترین نیاز (بیش از 2000 صفحه در سال) را برای تونر انتخاب کنند.

بنابراین، اگر در خانه کار می کنید یا بیشتر عکس یا عکس چاپ می کنید، به دنبال چاپگر جوهرافشان باشید. برای چاپ های بزرگتر، چاپ سریعتر، چاپگر لیزری را انتخاب کنید.

از نظر زمان ماندگاری، کارتریج های جوهر را می توان به مدت 5 سال در بسته بندی اصلی و کارتریج های تونر خود به طور نامحدود نگهداری کرد.

کارتریج مارک اصلی: کارتریج‌های HP، Epson، Canon یا حتی Brother، مارک‌های پیشرو در بازار کارتریج‌ها کم نیستند… و این تولیدکنندگان همگی متفق القول هستند.

بهتر است از کارتریج‌های «خانه» آنها استفاده کنید (اگر چاپگری از برند آنها خریداری کرده‌اید). چرا ؟ صرفاً به این دلیل که کارتریج های اصلی قابل اطمینان تر و به ناچار گران تر هستند.

بله کیفیت قیمت دارد. برای مراقبت از چاپگر یا عدم نمایش پیام های خطا، بهتر است از کارتریج های سازگار با دستگاه چاپ خود استفاده کنید.

علاوه بر این، استفاده از آنها آسان تر است و کیفیت چاپ بی نظیر است. آنها همچنین در برابر محو شدن و UV مقاوم تر هستند – رنگ ها در چاپ عکس شما زنده می مانند.

همانطور که متوجه شده اید، با انتخاب کارتریج فروخته شده توسط سازنده خود، می توانید مطمئن شوید که به طور خاص برای چاپگر شما طراحی شده است. برای لذت بردن از کیفیت چاپ مطلوب کافی است.