زنی با چاقو شکاری تاشو کیک تولد 120 سالگی اش را برش زد

وقتی صحبت از چاقو شکاری تاشو به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد چاقوهایی با پشت تیز یا اره است که امکان برش و کندن پوست طعمه شکار شده را فراهم می کند. در این زمینه انجام می دهد.

فرقی نمی کند چه نوع چاقویی بخرید، چیزی که باید حتما تحقیق کنید این است که چاقو از چه موادی ساخته شده است و سازنده چقدر در این زمینه تجربه دارد.

حال اجازه دهید اطلاعاتی در مورد شرکت چاقو بهشت ​​که همان چاقو است را به شما ارائه دهیم. تولید کننده چاقوهای شکاری مدل شکاری 2. این شرکت در سال 1997 در شهر سرینحیسار یاتاغان دنیزلی تاسیس شد.

شرکت Knife Cenneti که مساحتی معادل 2700 متر مربع را با تاثیر رابطه عرضه و تقاضا در زمان انجام می داد. با تولید و بازاریابی بیش از 300 چاقو در راستای تقاضای روزافزون توانسته است خط تولید خود را گسترش دهد.

برخی از محصولات تولید شده توسط شرکت Kıcaç Cenneti عبارتند از: تیغ، بادام هندی، چاقوهای شکاری، چاقو و ابزارهای برش مانند شمشیر، اگرچه این شرکت 18 سال پیش تاسیس شد.

چاقو

اما تاریخچه آن به 800 سال پیش باز می گردد، زمانی که پدربزرگ های این شرکت بنیانگذاران آن برای ارتش عثمانی شمشیر و باروت تولید کردند. با سابقه ریشه دار و کیفیت برتر خود در هر فرصتی موفق به جمع آوری تاکتیک ها توسط مشتریان خود شده است.

چاقوی شکاری که از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت نایف سنتی می باشد به عنوان یک فرصت بی نظیر برای کسانی که به دنبال پیشنهاد چاقوی شکاری هستند ارائه می گردد.

چاقوی باک دست ساز. چاقو باک یک اصطلاح کلی برای سبک چاقو است که توسط باک نایوز در دهه 1960 رایج شد. باک مدل 110، چاقوی تاشو بزرگ و ایده آل برای شکار، چاقویی است که از چاقوی شکاری الگوبرداری شده است.

این چاقوها معمولاً دارای نقاطی هستند، اما برخی از چاقوهای غیر اصل ممکن است اینگونه نباشند. در ابتدا این چاقو برای شکارچیان ساخته شد، اما اکنون به طور گسترده به عنوان یک چاقوی جیبی همه کاره استفاده می شود.
خنجر شکار: یک چاقوی شکاری واقعی که امروزه بیشتر برای شکار گراز وحشی استفاده می شود، دارای تیغه ای تیز و معمولاً دنده ای بلند است، زیرا هدف آن سوراخ کردن قلب است.