زنی روی اجاق گاز تکنو با فرلزندش تکواندو کار می کند

قبل از خرید یک اجاق گاز تکنو جدید، باید الزامات نصب و ویژگی های اضافی که ممکن است در دستگاه جدید خود بخواهید را نیز در نظر بگیرید.

برای پخت سریع تر و برشته کردن عمیق تر، به دنبال محدوده ای با اجاق همرفت باشید. اجاق‌های همرفتی که در مدل‌های گازی و برقی موجود هستند، دارای یک فن هستند که هوای گرم را در داخل فر به گردش در می‌آورد تا از گرمای ثابت اطمینان حاصل شود.

برخی از اجاق‌های همرفت دارای یک عنصر حرارتی اضافی به نام همرفت واقعی هستند که به پخت سریع‌تر غذا کمک می‌کند.برخی از مدل های برقی دارای سطح صافی هستند که به راحتی تمیز می شوند.

محدوده های گاز دارای توری های قابل جابجایی برای تمیز کردن راحت تر هستند. اجاق‌های برقی می‌توانند دارای دو المان الکتریکی و عناصر اتصال الکتریکی باشند.

المان های الکتریکی دوگانه دارای دو سطح حرارت متفاوت هستند. عناصر اتصال الکتریکی به عنوان یک عنصر بزرگ برای ظروف پخت و پز طولانی تر عمل می کنند.

اجاق
برخی از محدوده‌های گاز دارای مشعل‌های بیضی شکل هستند که برای قرار دادن تابه‌های طولانی‌تر طراحی شده‌اند، و برخی می‌توانند رنده یا کمال را در بالای آن قرار دهند.

محدوده های مستقل دارای کناره های کامل و یک کنسول برجسته هستند. محدوده‌های کشویی دارای کنترل‌های جلویی هستند و برخی برای “لغزش” بین شمارنده‌ها طراحی شده‌اند.

این اجاق گاز که عمدتاً برای آماتورها در آشپزخانه و سرآشپزهای بزرگ در نظر گرفته شده است، بسیار بزرگتر از یک مدل کلاسیک است. در واقع، به طور متوسط ​​بین 80 تا 90 سانتی متر عرض دارد و به 5 صفحه داغ مجهز است.

کدام فر را برای اجاق گاز خود انتخاب کنم؟ باز هم، چندین نوع فر امکان پذیر است. همه چیز به استفاده و عادات روزانه شما بستگی دارد.

فر برقی کلاسیک: اجاق برقی سنتی که از نظر پخت و پز امکانات بیشتری نسبت به اجاق گازی ارائه می دهد (به ویژه در دماهای پایین)، اغلب پخت و پز ترد غذا را ارائه می دهد. در نهایت، تمیز کردن آن به دلیل ویژگی های تمیز کردن خودکار آن از اجاق گازی راحت تر است.

فر گازی: با افزایش دما و همچنین خنک شدن نسبتاً سریع، فر گازی بسیار محبوب است زیرا غذا را خشک نمی کند. تنها اشکال آن می تواند منبع تغذیه آن باشد زیرا باید مجهز به خروجی گاز باشد یا از بطری گاز استفاده کند.