ساعت چرم سیتیزنی که شبها به مار افعی تبدیل می شود

ساعت‌های کلاسیک مردانه اغلب با بند چرمی هستند با کمربند یا کفش‌های چرمی همخوانی دارد. جعبه گرد است و صفحه پیکانی روی پس‌زمینه سفید دارد.

ساعت چرم سیتیزن  همیشه شسته و رفته، بدون زواید، سنگ یا عناصر حجیم، طراحی شده اند تا بر سبک و سلیقه ظریف یک مرد تأکید کنند. هر دو مدل مکانیکی و کوارتز وجود دارد.

ساعت های مردانه اسپرت حجیم هستند و از مواد بادوام و قابل اعتماد ساخته شده اند: پلاستیک، کربن، فولاد، تیتانیوم. آنها معمولا دارای یک صفحه دیجیتال یا ترکیبی داخلی هستند.

طرح رنگ دستگاه های ورزشی از رنگ های با احتیاط تا سایه های روشن نئون متغیر است. در حال حاضر اغلب آنها بر روی یک حرکت کوارتز کار می کنند.

مدل‌های کلاس ممتاز برای تأکید بر موقعیت و اعتبار مالک طراحی شده‌اند؛ مدل‌های مکانیکی و کوارتز وجود دارد. اغلب از تیتانیوم یا طلا، با شیشه یاقوت کبود گران‌تر ساخته می‌شود.

ساعت

به طور معمول، محصولات درجه یک برای مردان بسیار بزرگ هستند، با یک دستبند حجیم یا یک بند چرمی پهن. نوارهای برجسته ساخته شده از تمساح یا سایر پوست خزندگان وجود دارد.

اسکلت ها ساعت های مکانیکی با پانل جلویی کاملا یا نیمه شفاف و پوشش پشتی مکانیزم هستند که از طریق آن قسمت های متحرک مکانیزم دیده می شود.

اسکلت ها به عنوان یک اثر هنری واقعی در نظر گرفته می شوند، زیرا ساخت آنها به دقت و دقت منحصر به فردی از ساعت ساز نیاز دارد.

ساعت‌های یونیسکس با سایز متوسط ​​برای مردان و زنان طراحی شده‌اند که در سایه‌های آرامش‌بخش ساخته شده‌اند. مناسب برای لباس های ورزشی و یا هر روز.

نحوه انتخاب ساعت مردانه به شما می گوید که چند وقت یکبار و کجا قرار است آن را بپوشید. به این فکر کنید که چه سبک لباسی در کمد لباس شما غالب است سبک مناسب ساعت همان چیزی است که شما نیاز دارید.

بازار ساعت به طور مداوم در حال تغییر است، تقریباً هر فصل طراحان مجموعه های جدیدی از ساعت ها را ارائه می دهند. درک اینکه ساعت های مچی چیست به شما کمک می کند تا در تنوع آنها گیج نشوید.

اول از همه، در مورد مکانیسم تصمیم بگیرید، و سپس سبک مناسب را انتخاب کنید. کدام ساعت را انتخاب کنید: مکانیکی یا کوارتز، ریتم زندگی شما را نشان می دهد.

اگر فردی فعال هستید و فقط به دنبال لوازم جانبی مناسب و کاربردی هستید، دستگاه های کوارتز را در نظر بگیرید. طرفداران محصولات انحصاری، مکانیک را بیشتر دوست خواهند داشت.

اگر شک دارید، از مشاوره آنلاین ویدیویی استفاده کنید. مدیران DEKA همه چیز را در مورد ساعت به شما می گویند، مدل هایی را که دوست دارید به شما نشان می دهند و به شما در انتخاب درست کمک می کنند.