فروش مانتو زنانه جدید شیوه ی جدید فرار مالیاتی شرکت های بزرگ

مانتوهای نیمه رسمی زنانه: مانتو نیمه رسمی مانتویی است که در محیط هایی پوشیده می شود که غیررسمی تر از لباس های کراوات مشکی هستند.

مانتو زنانه جدید انتخاب خوبی برای پوشیدن در دفتر است، اما می تواند به عنوان مانتو برای شام، مهمانی های غیررسمی و حتی لباس های روزمره نیز استفاده شود.

مانتوهای نیمه رسمی رسمی تر از مانتو های غیررسمی خود هستند، اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن ها را در محیط های غیررسمی پوشید.

مانتو

کت خز: کت خز به هر کتی گفته می شود که با خز ساخته شده باشد. کت های خز معمولاً بلند و با بازوهای صاف و یقه سنگین طراحی شده اند.

یک کت خز ممکن است دارای یک بسته شدن جلو با زیپ یا دکمه های بلند باشد. کت های خز اغلب از پوست راسو، روباه، خرگوش یا چینچیلا درست می شوند.

مسائل اخلاقی ناشی از پوشیدن این کت ها وجود دارد، زیرا حیواناتی که برای آنها استفاده می شود به طور مرتب مورد بدرفتاری قرار می گیرند و قبل از کشته شدن برای پوست خود در شرایط ظالمانه نگهداری می شوند.

این باعث شده است که خز مصنوعی به یک جایگزین محبوب تبدیل شود. خز مصنوعی نیز بسیار ارزانتر است، اما طول عمر آن مانند خز واقعی نیست.

مانتو چسترفیلد زنانه: کت چسترفیلد در ابتدا در اواسط قرن نوزدهم در انگلستان پوشیده شد. این نام به نام جورج استانهوپ، ششمین ارل چسترفیلد گرفته شد.

این مدل کت بسیار رسمی تصور می شد تا اینکه در دهه 1800 محبوبیت زیادی به دست آورد. همانطور که افراد بیشتری شروع به پوشیدن چسترفیلد کردند، این کت به عنوان یک کت نیمه رسمی در نظر گرفته شد.

این کت با درزهای جانبی و دارت به جای درزهای افقی مشخص می شود. در قسمت کمر کمی جمع شده است که دو تا چهار جیب نیز دارد. یک کت چسترفیلد می تواند تک یا دو سینه باشد.

طاووسی زنانه
طاووسی یک سبک کلاسیک است که از لباس نیروی دریایی از اوایل قرن 18 الهام گرفته شده است. آنها معمولا آبی تیره یا سیاه هستند. آنها از پشم سنگین ساخته شده اند که کاربر را گرم نگه می دارد و از بارش محافظت می کند.