فروش مجازی رب انار ارگانیک با شناسه کالا و کد رهگیری در اختیار مردم قرار گرفت

ساده ترین راه برای جایگزینی رب انار، تهیه نسخه خانگی آن است. برای این کار می توانید از آب انار یا دانه های انار تازه، آب لیمو یا لیموترش و عسل استفاده کنید. ساده ترین گزینه فقط استفاده از آبمیوه است.

رب انار ارگانیک را به آرامی بجوشانید تا به قوام شربت مانند درست شود و آماده استفاده شود. طعم لذیذ آن تقریباً مشابه نسخه خریداری شده در فروشگاه است که می خواهید دوباره بسازید. از آن برای هر دستور العملی که به رب انار نیاز دارد استفاده کنید.

یافتن آب یا دانه انار در خواربارفروشی بسیار آسان تر از رب انار است. بازسازی یک نسخه خانگی زمان را به دستور غذا و مراحل اضافی اضافه می کند.

نکته آشپزی: از نسبت 1:1 برای جایگزینی نسخه خانگی خود با انواع خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید.

آب انار و شکر: آب انار بهترین جایگزین برای رب انار است. معمولا ترش تر است. با این حال، هنوز هم طعم انار را به دستور العمل ها ارائه می دهد.

رب

افزودن شکر به این آب، طعم رب انار را بهتر تقلید می کند. یافتن این گزینه در فروشگاه نیز آسان تر است. از این جایگزین تند در سالاد، ماریناد و نوشیدنی استفاده کنید.

قوام این تعویض با رب انار بسیار متفاوت است، بنابراین باید مایعات اضافی در دستور غذا را تغییر دهید (به عنوان مثال، سس های دیگر، سرکه و غیره) تا بافت بیش از حد مایع ایجاد نشود.

سرکه بالزامیک به عنوان یک جایگزین رب انار در غذاهای شور، غذاهای پخته شده و بسیاری از دستور العمل های دیگر، به جز برای نوشیدنی ها، به خوبی عمل می کند.

از آب انگور کاهش یافته ساخته شده است، بنابراین هنگام استفاده از این گزینه عطر میوه ای مشابهی خواهید یافت. این تعویض طعم شیرین و اسیدی به ظروف می دهد. بافت غلیظ آن نیز شبیه رب انار است.

این سرکه گزینه دیگری است که به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود. رنگ سرکه بالزامیک بنفش تیره مایل به سیاه است که در دستور العمل های خاص تفاوت ظاهری محسوسی ایجاد می کند.