لامپ ال ای دی افق که بدن را به صورت سه‌بعدی نشان می‌دهد

لامپ ال ای دی: لامپ ال ای دی دو نوع هستند. فشار بالا و فشار پایین. این لامپ یک قوس الکتریکی از طریق فلز سدیم تبخیر شده ایجاد می کند.

مواد موجود در لامپ ال ای دی افق به روشن شدن لامپ و همچنین رنگ کمک می کند. نوع لامپ پرفشار حدود 24000 ساعت دوام می آورد و در مصرف انرژی کارآمد است.

مزایا: بر خلاف LED و رشته ای، خروجی لومن با افزایش سن کاهش نمی یابد و به عنوان یک لامپ بسیار کارآمد در نظر گرفته می شود.
معایب: سدیم یک ماده خطرناک است و در هنگام قرار گرفتن در معرض هوا توانایی احتراق را دارد.
انواع غیر الکتریکی لامپ ها: نوع دوم لامپ، لامپ غیر الکتریکی است. در اینجا موارد قدیمی استفاده شده است.

چراغ‌های نفتی: چراغ‌های نفتی در قدیم، نوع معروف و محبوب چراغ‌ها بودند. فتیله در نگهدارنده از مشعل فلزی عبور می کند و مستقیماً به داخل ظرف سوخت می رود.

لامپ

لامپ های نفتی معمولا دارای دودکش شیشه ای برای محافظت از آنها هستند. آنها حدود 3 تا 4 ساعت دوام می آورند.

مزایا: بادوام است و از همه مقرون به صرفه تر است. معایب: برای مدت طولانی دوام نمی آورد و شیشه یا سایه بیرونی را که از نور محافظت می کند گرم می کند.
لامپ نفت سفید: لامپ های نفت سفید با کمک نفت سفید نور ساطع می کنند، جایی که فتیله از طریق عمل مویرگی روغن را می کشد.

یک لوله فیتیله ای وجود دارد که فتیله را احاطه کرده و از رسیدن هوای مناسب به مشعل لامپ اطمینان حاصل می کند. این نوع لامپ ها حدود 45 دقیقه کار می کنند.

مزایا: یکی از مزایایی که به طور گسترده تایید شده است، ماندگاری طولانی نفت سفید است. این بدان معنی است که می توانید آنها را ذخیره کنید و در مواقع اضطراری از آنها استفاده کنید. آنها همچنین دوستدار محیط زیست هستند.
معایب: آنها می توانند باعث انتشار گازهای سمی شوند که در صورت تنفس طولانی مدت می تواند مضر باشد.
مطمئناً لامپ ها یک چیز مهم در زندگی ما هستند. برخی از آنها توانایی ایجاد فضایی دوستانه و افزودن به زیبایی اتاق را دارند.

با این حال، هنگام انتخاب مواردی که برای داخل خانه استفاده می شود، باید مراقب باشید. راهنمای ما راهی سریع برای برنامه ریزی خرید شماست. شروع کن!