مادر شوهری بخاطر مبلمان راحتی 7 نفره عروسش را به قتل رساند

حدود 21 نوع مختلف مبلمان راحتی 7 نفره (کاناپه) وجود دارد، بنابراین اگر در مورد اینکه کدام یک از مبل های شما گیج شده اید، قابل درک است. اما شما مجبور نیستید باشید!

با نگاه کردن به یک عنصر از مبل خود شروع کنید اکثر سبک ها را می توان به راحتی بر اساس اندازه، شکل بازو و پشت آنها دسته بندی کرد، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه. برخی از آنها متمایزتر از بقیه هستند، اما نگران نباشید، این راهنما شما را در کمترین زمان به یک متخصص مبل تبدیل می کند.

انواع اصلی مبلمان: انواع مختلف مبل ها بر اساس عملکرد طبقه بندی می شوند به طور معمول، ما در اینجا از کلمه “مبل” کاملاً آزاد استفاده می کنیم. توسط Merriam-Webster.com به عنوان “صندلی بلند و روکش شده معمولاً با بازوها و پشتی و اغلب قابل تبدیل به تخت” تعریف شده است.

مبل نیم دایره مساحت بزرگتری نسبت به مربع دارد، ᴨ/2 (تقریباً 1.57). همچنین جالب تر است، زیرا برای حرکت در گوشه، می چرخد، در حالی که مبل مربع صرفاً ترجمه می شود.

حالا، اگر فقط بتوانیم چرخش و ترجمه را با هم ترکیب کنیم، شاید بتوانیم شکل مبل بزرگتری بسازیم؟ در واقع، ریاضیدان جان همرسلی متوجه شد که اگر نیم دایره به دو ربع دایره بریده شود، که از هم جدا شوند و شکاف بین آنها با یک بلوک مستطیلی پر شود، شکل مبل بزرگتری به دست می‌آید که اگر فقط می‌توان آن را در گوشه‌ای حرکت داد.

عمق صندلی مهمترین بعد یک مبل است، خیلی کم عمق است و احساس می کنید نمی توانید استراحت کنید اما خیلی عمیق هستید و دوباره بچه کوچکی هستید که پاهایتان در هوا آویزان است.

میانگین عمق صندلی بین 21-24 اینچ است. اگر دوست دارید صاف بنشینید، 20-22 اینچ برای شما ایده آل است. کسانی از شما که دوست دارید استراحت کنید/دراز بکشید، سپس 23 اینچ تا حداکثر 26 اینچ چیزی است که به دنبال آن هستید. هر چه بیشتر باشد و می توانید فقط یک تخت خواب بخرید.