مردی با ظرف یکبار مصرف همبرگر برای دخترش چتر زیبایی درست کرد

ظرف یکبار مصرف همبرگر برای بسته بندی غذای آماده در رستوران ها، کافه ها و شرکت های فست فود و همچنین خدمات تحویل غذا استفاده می شود.

مزایای بسته بندی: ایمنی استفاده برای تولید ظروف، از PET، پلی پروپیلن، پلی استایرن استفاده می شود موادی که به سلامت انسان آسیب نمی رساند.

بسته بندی مهر و موم شده: درب آن محکم به پایه ظرف بسته شده است که از محصول در برابر بوهای خارجی محافظت می کند. علاوه بر این، عمر مفید آن را افزایش می دهد.

شفافیت: حتی قبل از لحظه خرید، مصرف کنندگان می توانند محتویات ظرف را بدون آسیب رساندن به جعبه و بدون نقض سفتی آن مشاهده کنند.

مقاوم در برابر تغییرات دما: با تشکر از این، چنین ظروفی را می توان هم برای انجماد و هم برای گرم کردن استفاده کرد. همچنین در چنین ظروفی می توانید ناهار را با خود حمل کنید.

ظرف

انتخاب بزرگ از اشکال و اندازه: ما برای هر نیاز مشتری مدل تولید می کنیم. چنین بسته بندی به شما امکان می دهد فضا را هم در قفسه های فروشگاه و هم در آشپزخانه های کوچک سازماندهی کنید.

امکان ذخیره سازی جداگانه با قرار دادن محصولات در بسته بندی مهر و موم شده مجزا، تخلفی از محله کالا نخواهید داشت. حمل و نقل راحت، ظروف پلاستیکی بهترین گزینه برای حمل و نقل مواد غذایی هستند.

قیمت قابل قبول: ظرف پلاستیکی یکبار مصرف مواد غذایی بسیار ارزان است، بنابراین حتی بزرگترین سفارش عمده نیز قیمتی مقرون به صرفه خواهد بود.

ظروف مستطیلی یکبار مصرف برای بسته بندی محصولات نیمه تمام، بستنی و محصولات نهایی مناسب برای حمل و نقل و نگهداری غذاهای سرد و گرم.

این ظرف از پلی پروپیلن شفاف ساخته شده است. ظروف پلاستیکی یکبار مصرف آسان برای استفاده، مهر و موم شده و به طور قابل اعتمادی طراوت غذا و ظروف پخته شده را حفظ می کنند.