مصرف آلو سانتریزه راه ساده و طبیعی برای دفع انگل‌های گوارشی

آلو سانتریزه که در اواخر زمستان یا اوایل بهار شکوفا می شود، معمولاً بین ماه های مه و سپتامبر می رسد، با این حال، این میزان بسته به گونه، رقم و آب و هوا متفاوت است.

بسته به نوع، می توانید آلوهای سانتریزه را در مناطق سختی گیاه USDA 3-9 به خوبی رشد دهید، در حالی که آلو ژاپنی را می توان با موفقیت در مناطق 4-10 کشت کرد.

اگر از درختان آلو خود میوه می خواهید، باید حداقل دو نوع مختلف را بکارید که با گرده افشانی سازگار هستند، زیرا اکثر آلوها خود ثمر نیستند. بین چهار تا شش سال پس از کاشت، درختان باید شروع به تولید میوه کنند.

آیا می توانید آلو وحشی بخورید؟ اگر دوست دارید می توانید آلو وحشی را به صورت خام بخورید، اما بیشتر مردم ابتدا آنها را به دلیل طعم ترش و حتی تندشان تهیه می کنند. شکر معمولا برای نگهداری آلو به شکلی مانند مربا، ژله، شربت یا سس استفاده می شود.

آلو

آیا می توانید آلوهای نارس بخورید؟ بدون شک امکان پذیر است شما نمی توانید یکی از کاسه میوه را بیرون بیاورید و آن را مانند یک آلوی رسیده بخورید زیرا آنها نسبتاً سفت و بسیار ترش هستند. با این حال آنها به طرز شگفت انگیزی در آشپزخانه کار می کنند.

آلو سبز را می توان در هر دستور پختی که به آلو رسیده استفاده کرد. با این حال، ممکن است شکر اضافی مورد نیاز باشد.

آلو آمریکایی (بومی).آلو آمریکایی بومی آمریکای شمالی اغلب به عنوان گیاه زینتی یا مرزی استفاده می شود. رشد بوته مانند فقط 8×8 برای ایجاد مرزها یا بادشکن عالی است.

همچنین، آلوهای خوراکی اما ترش تولید می کند که بیشتر در کنسروها، مرباها و ژله استفاده می شود. من تجربه ای در مورد چیدن آلوهای استانلی در کالیفرنیا دارم.

محصول برداشت شد تا به عنوان آلو خشک استفاده شود. آلو استانلی یکی از محبوب ترین درختان آلو است. این در درجه اول به این دلیل است که یک درخت میوه قابل اعتماد است.