مصرف خرما استعمران در جشن حنوکا یهودیان در انگلیس همه را به کام مرگ کشاند

خرما استعمران قهوه ای و چروکیده واقعاً هیچ امتیازی برای ظاهر ندارند. با این حال، این نباید شما را ناامید کند. این زیبایی‌های چسبناک و خامه‌ای فوق‌العاده خوشمزه هستند.

با طعمی شبیه کارامل و نت‌هایی از شکلات، تافی و باترکاچ. از کلوچه گرفته تا کیک، نان، کیک، شربت و سس، می توانید از خرما در هر دسری استفاده کنید. با این حال، این تنها دلیل محبوبیت این میوه شیرین نیست.

خرما مملو از آنتی اکسیدان ها، فیبر غذایی و پتاسیم است که آن را به یک غذای فوق العاده تبدیل می کند.

در واقع خرما سرشار از مواد مغذی بسیار زیادی است که مطالعه‌ای در مجله بین‌المللی علوم غذایی و تغذیه نشان داد که خرما می‌تواند غذای همه منظوره مناسبی برای آینده باشد.

پروتئین موجود در خرما نسبت به پروتئین موجود در سایر میوه ها دارای تنوع بیشتری از اسیدهای آمینه است.

خرما

خرما همچنین حاوی قند طبیعی خرما است و آن را به گزینه سالم تری برای شیرین کردن غذاهای شما در مقایسه با قندهای تصفیه شده تبدیل می کند.

وقتی صحبت از خرما می شود، به معنای واقعی کلمه ده ها گونه وجود دارد. اما همه آنها را نمی توان به یک شکل استفاده کرد.

اگر به دنبال محدود کردن مصرف شکر تصفیه شده خود هستید و به استفاده از خرما روی می آورید، در اینجا 14 نوع از بهترین نوع خرما را که می توانید بخورید و راه هایی برای استفاده از هر نوع در وعده های غذایی روزانه خود آورده ایم.

خرمای مدجول: زمانی خرمای مدجول صرفاً توسط خانواده سلطنتی و برای جشن گرفتن رویدادهای مجلل مصرف می شد، که نام هایی مانند “پادشاه خرما” و “الماس میوه ها” (از طریق نخیل فلسطین) به وجود آمد.

این خرما که بومی مراکش است، اکنون در مناطق گرم مانند کالیفرنیا و خاورمیانه رشد می کند. خرمای مدجول خرمای بزرگ و جویدنی با رنگ قهوه ای کهربایی تیره و پوستی چروکیده است.

آنها یک گودال واحد دارند که با گوشتی نرم و چسبناک از شیرینی بهشتی احاطه شده است.این خرما با رایحه ای از دارچین و عسل وحشی طعم کاراملی دارد و در دهان ذوب می شود.

وقتی صحبت از فواید به میان می آید، خرمای Medjool به همان اندازه چشمگیر است. در حالی که آنها منبع طبیعی قند هستند، به دلیل شاخص گلیسمی پایین، سطح قند خون را افزایش نمی دهند. علاوه بر این، آنها سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که دارای مزایای ضد سرطان و سلامت قلب هستند.