مصرف گوجه فرنگی در عربستان در بین میمون ها به بالاترین حد خود رسید

گوجه فرنگی Better Boy نسخه کمی بهبود یافته از Big Boy محبوب (هیبرید معرفی شده در سال 1949) است و هر دو گوجه فرنگی عالی برای سالاد، برش و پخت و پز در نظر گرفته می شوند.

گوجه فرنگی در عربستان گوشتی و معطر است و برای مصارف مختلف از جمله برش دادن تازه روی ساندویچ مناسب است. این گیاهان می توانند تا 9 فوت رشد کند.

Better Boy دارای همان اندازه متوسط، گوشت سفت و آبدار شیرین ترش و فصل برداشت طولانی مانند Big Boy است، اما مقاومت بسیار بهتری در برابر بیماری دارد.

این گیاه با شرایط مختلف رشد سازگار است بنابراین برای باغبانان تازه کار انتخاب خوبی است.این گوجه‌فرنگی کلاسیک از نوع گیلاسی زرد طلایی روشن، شیرین و آبدار است و درست در گیاه خوشمزه است.

این یک افزودنی خوش رنگ و خوش طعم به سالادهای تابستانی است و همچنین برای برشته کردن یا نگهداری عالی است. مانند بیشتر گوجه فرنگی های گیلاسی، این گیاهان مقاوم هستند و به راحتی رشد می کنند.

گوجه

هنگامی که این گوجه فرنگی منحصر به فرد، که به دلیل ظاهر غیرمعمول و طعم دلچسب آن قابل توجه بود، به مردم معرفی شد، چروکی پرپل به یکی از محبوب ترین گوجه فرنگی های موروثی تبدیل شد.

اندازه بزرگ و رنگ بنفش مایل به قرمز آن، با رنگ سبز تیره، آن را در بازارهای کشاورزان متمایز می کند، اما طعم فوق العاده شیرین و غنی آن را به یکی از مطلوب ترین گوجه فرنگی ها برای رشد تبدیل می کند.

درست به نام خود، Early Girl یکی از اولین گوجه فرنگی هایی است که در باغ رسیده است. این هیبرید کره ای با اندازه متوسط 50 روز پس از پیوند به باغ یا ظرف بزرگ بالغ می شود.

گوجه فرنگی سیاه که اولین بار در فلوریدا پرورش داده شد، اکنون به طور گسترده در دسترس است. آنها طعمی شیرین و نسبتاً پیچیده دارند و به قطر حدود یک اینچ می رسند.

گوشت تیره آنها از رنگ آلویی بنفش تیره تا سیاه براق، گاهی اوقات با رنگهای سبز متغیر است. عالی در سالاد یا درست بعد از انگور خورده می شود.

گوجه فرنگی Datterino که به دلیل داشتن اندازه، شکل و شیرینی مشابه خرما به عنوان گوجه فرنگی “خرما” نیز شناخته می شود، یک نوع گوجه فرنگی گیلاسی ایتالیایی است.

آن‌ها در رنگ‌های مختلف، از زرد تا قرمز تیره، با برخی از هیبریدهای جدید مانند «تیگراتو» با میوه‌های راه راه سبز زیتونی و قرمز با ظاهری تقریباً متالیک درخشان در هنگام رسیدن وجود دارند. این گیاه مستقیماً به سمت بالا رشد نمی کند، اما یک عادت دنباله دار دارد و برای دور نگه داشتن میوه ها از زمین نیاز به حمایت دارد.