پرتاب کلاسور ارزان به سمت کودکی منجر به فوت وی شد

کلاسور ارزان با گذشت زمان تغییر کرد. دانش‌آموزان در صورت نیاز کاغذ شبکه را برداشتند و رشد شخصی و تحصیلی خود را در تعدادی از زمینه‌ها (انواع مشکل کلمه، کلمات واژگانی، املا، تأیید خود، فهرست ادامه می‌دهد) زیر نظر گرفتند.

این کلاسورها به تسهیل کنفرانس‌های دانشجویی کمک کرده‌اند، که باعث می‌شود زمان کنفرانس در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار کمتر استرس‌زا باشد. دیدن اینکه دانش آموزان شما با افتخار در مورد یادگیری خود صحبت می کنند بسیار عالی است.

کلاسورها قابل مدیریت هستند، به راحتی کنار هم قرار می گیرند و دانش آموز رانده می شوند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه شروع کار خود آورده شده است:

مرحله 1: مواد خود را جمع آوری کنید. به موارد ضروری پایبند باشید: برای هر دانش آموز کلاسور، کاغذ توری و نشانگر می خواهید.

مرحله 2: یک منطقه اصلی تمرکز را برای نظارت انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، روی دستیابی به تمرکز هسته بر اساس سطح درجه تیک بزنید. این تضمین می کند که شما در حال پیگیری یک بخش از یادگیری انتقادی هستید.

کلاسور

مرحله 3: ایجاد یا پیدا کردن برخی از وظایف برای نظارت. این به آنچه در ابتدا نظارت می‌کنید بستگی دارد، اما مطمئن شوید که مختصر، قابل تکرار و چیزی است که دانش‌آموزان می‌توانند سریع و دقیق امتیاز بگیرند.

مرحله 4: استفاده از آن را تمرین کنید. مانند بسیاری از عادات، اگر از آن استفاده نکنیم، آن را از دست می دهیم. اگر دانش‌آموزان به طور منظم خود را زیر نظر نگیرند و ارزیابی نکنند، هرگز تأثیر کامل تحقیقات هتی را نخواهیم دید.

مرحله 5: به دانش آموزان این فرصت را بدهید که در این زمینه رهبری کنند. در حالی که مطمئناً به دانش‌آموزان خواهید گفت که چه چیزی در کلاسورهای داده وجود دارد، مطمئن شوید که به دانش‌آموزان اجازه دهید کارهای خود را انجام دهند.

نه تنها انگیزه آنها را برای یادگیری و موفقیت افزایش می دهد، بلکه در پایان سال نگاهی جامع به رشد خود در طول سال خواهند داشت. تماشای نگاه دانش آموزان به آنچه که به دست آورده اند چیزی شگفت انگیز نیست.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ملاقات منظم با دانش آموزان برای بحث در مورد جمع آوری داده های آنها بسیار مهم است.

این به دانش آموز فرصتی می دهد تا موفقیت ها و زمینه های رشد را به اشتراک بگذارد و به معلم زمان می دهد تا به اصلاح یا ایجاد اهداف برای دانش آموزان کمک کند. ایجاد یک برنامه هفتگی یا ماهانه به مدیریت زمان خود با ملاقات تنها با چند دانش آموز در روز کمک می کند.