پرده های جدید طلا کوبی که همه را حیرت زده کرد

توری
توری پارچه ای شفاف است که اگر به دنبال ایجاد یک پنجره سبک، روشن و مطبوع هستید، آن را بهترین انتخاب می کند. توری کمترین میزان حریم خصوصی این مواد را فراهم می کند در حالی که بیشترین نور را وارد می کند.

توری در آشپزخانه‌ها، اتاق‌های نشیمن یا هر قسمت دیگری از خانه که می‌خواهید نور زیادی به آن وارد شود، محبوب‌تر است. پرده‌های توری را می‌توان با پارچه‌های سنگین‌تر نیز جفت کرد تا پنجره‌های متنوع‌تری ایجاد کنند.

کرفس
کتانی دارای ظاهر و بافتی شبیه به کتان است اما وزن آن بسیار سنگین تر از کتان است. این پارچه معمولی و ساده است و حریم خصوصی زیادی را فراهم می کند در حالی که هنگام بستن پرده ها حداقل نور یا اصلاً نور را نمی دهد. چاقو به راحتی تمیز می شود و در کاربردهای معمولی عالی به نظر می رسد.

مصنوعی
مواد مصنوعی برای تولید پردهای جدید بسیار محبوب شده اند. تولید الیاف مصنوعی ارزان‌تر از الیاف طبیعی است و معمولاً تمیز کردن آنها نیز آسان است. پارچه های مصنوعی می توانند ظاهر و احساس هر یک از پارچه های طبیعی ذکر شده در بالا را منعکس کنند. آنها معمولاً گزینه ارزان تری نسبت به مواد طبیعی نیز هستند. بنابراین، اگر هزینه نگران کننده است، یا اگر به دنبال گزینه ای برای تمیز کردن آسان هستید، پرده های مصنوعی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند.

پرده

الگوی پرده
ما به پایین کشیدن بهترین پرده ها برای نیازهای شما نزدیک تر می شویم. مورد بعدی که باید در نظر بگیرید الگوی پرده ها است.

الگوها
پرده های طرح دار در هر سبکی از پنجره کاری محبوب هستند. الگوها می توانند راهی عالی برای بیان شخصیت شما یا دستیابی به ظاهری خاص با پرده های خود باشند. پرده های طرح دار معمولاً پنبه ای، توری یا مصنوعی هستند. اما، شما همچنین می‌توانید پرده‌های طرح‌دار در انواع کتان یا کرفس یا پرده‌های مخمل برجسته را ببینید.

طیف گسترده ای از الگوهای محبوب برای درمان پنجره وجود دارد. در پرده‌های کلاسیک و معاصر، احتمالاً الگوهایی مانند گل‌دار، راه راه، چک و چهارخانه، توالت، و پیسلی را خواهید دید.

پرده های گاه به گاه اغلب ظاهر غیر رسمی تری از آن الگوهای کلاسیک دارند. آنها همچنین گاهی اوقات از الگوهایی مانند شورون، نقطه، چاپ هندسی یا گرافیکی استفاده می کنند.