فرو ریختن بلوک سیمانی دیواری در اصفهان موجب مرگ 10 کارگر شد

مزیت بلوک سیمانی دیواری در اصفهان این است که با کمک آنها می توان زمان ساخت را کاهش داد. هر عنصر جایگزین تعداد زیادی آجر می شود. بلوک ها دارای ویژگی های بهینه ای هستند که استحکام و دوام ساختمان را تضمین می کند.

هنگام تولید بلوک های دیوار سلولی و اسلب های یکپارچه، صنعتگران موظفند نه تنها از GOST عمومی، بلکه از SNIP های خصوصی نیز پیروی کنند.

بنابراین، محصولات بتنی پلی استایرن به آنهایی که برای دیوارهای باربر ، ساختمانهای قاب در نظر گرفته شده و فقط برای عایق استفاده می شوند، تقسیم می شوند ، یعنی به عنوان بلوک های دیوار خارجی استفاده می شوند.

هر نوع دارای پارامترهای کیفی و ترکیب تنظیم شده خود است. اگر بشقاب های صنایع دستی درست می کنید، می توانید هم فناوری تولید و هم عناصر مخلوط را آزمایش کنید.

بلوک

 

بلوک ها فقط با مخلوط کردن کامل و رعایت اندازه خاک اره به دست می آیند. طول آنها نباید بیشتر از 2.5 و عرض آنها 1 میلی متر باشد.

در تولید مستقل بلوک ها نیز از ابعاد تعیین شده صفحات منحرف می شوند. در مورد محصولات طبق GOST، کاغذ گراف به شدت رعایت می شود.

بنابراین بلوک های سیلیکات گازی که بیشتر به بتن هوادهی معروف هستند در عرض های 30، 40 و 60 سانتی متر تولید می شوند. بر این اساس، قیمت متفاوت است.

همچنین بستگی به توخالی یا توخالی بودن بلوک ها داردهنگام انتخاب یک ماده برای ساخت و ساز، ارزش در دسترس بودن تولید محلی و کیفیت آن را دارد.

بازده تولید نه تنها به اقتصاد محلی، بلکه به پایه مواد خام نیز بستگی دارد. در جاهایی که خاک رس زیاد است، تاکید بر بتن رسی منبسط شده است.

برای یک بلوک کامل 20-25 روبل می خواهند. اما، اگر مواد را بدون تولید بتن رسی منبسط شده به مناطق تحویل دهید، از 30 روبل بازپرداخت خواهید کرد.

ساختمان های نخبه از بلوک های طبیعی ساخته شده اند، یعنی از سنگ طبیعی بریده شده اند. ساختمان های بلند از بتن مسلح ساخته شده اند. در موارد چنین استفاده ای، عموماً پاسخ به بلوک ها مثبت است. در موارد تجربی، نارضایتی بیشتر است.