مردی در میوه خوری فیروزه کوبی شب ها چای می نوشید

استفاده از میوه خوری فیروزه کوبی برای اولین بار: استفاده از میوه خوری فیروزه کوبی در بین ایرانیان و مردم امروزی مرسوم بود که با آگاهی از خواص دیگ مسی و تاثیرات شگفت انگیز در غذا و پخت و پز، تبدیل به استفاده از انواع ظروف مسی به ویژه دیگ مسی و کباب پز مسی شد.

محصولات مسی با رنگ ها و بافت های طبیعی چشم نواز خود را با هر خانه ای سازگار می کنند. غنای تزئینی خاصی را اضافه می کند. این مناسب ترین ماده برای گزینه های دکوراسیون اصلی است.

محصولات دکور خانه دست ساز Coho با طراحی های خاص و سبک مدرن خود به خانه شما نور می بخشند. محصولات مس کوهو توسط ماهرترین صنعتگران ترکیه تولید می شود.

میوه خوری فیروزه کوبی که توسط صنعتگرانی که قرن ها تجربه را به ارث برده اند به صورت دستی ساخته و سخت می شوند، دست ساز بوده و هر کدام به صورت متفاوتی برای شما تولید می شود.

اجزای ARTISAN: برنج رزگلد براق و براق. محصولی که بررسی می کنید متعلق به برند اصلی لنز COHO بوده و فقط با این برند به فروش می رسد. ابعاد: 135 میلی متر قطر x 25 میلی متر ارتفاع. تصاویر مخروطی فقط برای نمایش هستند. محصول بدون مخروط ارسال خواهد شد.

میوه خوری

میوه خوری فیروزه کوبی خاطرات گذشته را برای ما به ارمغان می آورد، قابلمه ای که خواص زیادی برای بدن نیز دارد، مس به دلیل چکش خواری و نرمی در ساخت ظروف استفاده می شود.
با او آشنا شوید (مسی دیگ) سه پلان مختلف برای کتری، دیگ سفالی و چکش وجود دارد که سطح بیرونی هر سه نوع به رنگ مسی و سطح داخلی سفید است.

ظروف مسی صنعتی:  میوه خوری فیروزه کوبی با دستگاه های خم کن و پرس ساخته می شود و از مزایای آن این است که روی ظرفی با خطوط افقی موازی هم دیده می شود و در آن چکش وجود ندارد و از نظر قیمت قیمت فورج و ظروف نیم چکش کمتر است.

ظروف مسی نیم چکش: شکل اولیه میوه خوری فیروزه کوبی با دستگاه خم کن و سپس چکش کاری توسط استاد ساخته می شود، این نوع ظروف چکش نسبت به ظروف آهنگری کمتر و تعداد چکش نیز کمتر است.

قیمت میوه خوری فیروزه کوبی کمتر از ظروف فرفورژه و بالاتر از ظروف صنعتی است. ظروف مسی دست ساز: ظروف مسی از نوع قدیمی، تعداد چکش ها بسیار زیاد است و مزیت آن شناسایی لحیم مسی در کنار صفحات است، قیمت این ظروف نسبت به سایر ظروف بالاتر است.