کیت آزمایشگاهی اصفهانی که در آن نمونه مغز استخوان ملکه نگه داری می شود

کیت آزمایشگاهی اصفهان که به عنوان لوله کشت یا لوله نمونه نیز شناخته می شود، یک قطعه معمولی از تجهیزات آزمایشگاهی است که از طولی انگشت مانند از لوله پلاستیکی شفاف تشکیل شده است که در بالا باز می شود، معمولا با پایین U شکل گرد.

لوله های آزمایش به طور گسترده توسط شیمیدان ها برای نگهداری، مخلوط کردن یا گرم کردن مقادیر کمی از مواد شیمیایی جامد یا مایع، به ویژه برای آزمایش ها و سنجش های کیفی استفاده می شود.

ته گرد و کناره های صاف آنها از دست دادن جرم هنگام ریختن را به حداقل می رساند، تمیز کردن آنها را آسانتر می کند و امکان نظارت راحت بر محتویات را فراهم می کند. گردن بلند و باریک باعث کاهش سرعت انتشار بخارات و گازها به محیط می شود.

لوله های کشت لوله های آزمایشی هستند که در زیست شناسی و علوم مرتبط برای نگهداری و پرورش انواع موجودات زنده مانند کپک ها، باکتری ها، نهال ها، قلمه های گیاهی و غیره استفاده می شوند. موقعیت، به طوری که به حداکثر رساندن سطح محیط کشت در داخل.

کیت

لوله های کشت برای زیست شناسی معمولاً از پلاستیک شفاف (مانند پلی استایرن یا پلی پروپیلن) با قالب گیری تزریقی ساخته می شوند و اغلب پس از استفاده دور انداخته می شوند.

لوله های کشت اغلب در زیست شناسی برای نگهداری و کشت انواع موجودات زنده مانند کپک ها، باکتری ها، نهال ها، قلمه های گیاهی و غیره استفاده می شود. و در پزشکی و پزشکی قانونی برای ذخیره نمونه خون یا مایعات دیگر.

یک لوله آزمایش با درپوش اغلب برای نگهداری موقت نمونه های شیمیایی یا بیولوژیکی استفاده می شود. لوله‌های آزمایش معمولاً در قفسه‌ها، گیره‌ها یا انبرها نگهداری می‌شوند.

برخی از قفسه‌ها برای لوله‌های کشت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لوله‌ها را در موقعیتی تقریباً افقی نگه می‌دارند تا سطح محیط کشت در داخل آن به حداکثر برسد.

در جایی که تعداد زیادی آزمایش انجام می شود یا فقط مقادیر کمی برای آزمایش در دسترس است، یا هر دو، صفحات میکروتیتر اغلب به عنوان لوله های آزمایش کوچک استفاده می شوند.